2014-11-03
13:11:09

Get This party started
Det är just nu favoritlåten - get This party started med Shirley Bassey. Masas sololåt på cupen så jäkla bra låt och solot är oxå sjukt bra!

Men det var partyt jag skulle fokusera på nu igentligen för i lördags va det utgång med Challe och några till. Jag var super taggad tillslut och sen gick vi till Harrys där flera va utklädda men vi va inte det, tur det för jag hade inte vetat vad jag skulle klätt ut mig till.
Men nästan som vanligt försvinner Challe iväg för att hälsa på kompisar så jag hängde mest med dom andra i sällskapet tur jag träffat några av dom innan :) 

Bilden är dock inte från i lördags..

Och sen i söndags (igår) va det bara upp och hoppa för morgonträningen är ju som vanligt även om jag har varit ute :) men träningen gick väldigt bra och även kvällsträningen gick bra! Solot känns så himla bra och kortprogrammet sitter fortfarande som det ska!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: