2014-06-25
21:47:43

Ready for European Cup
 
 
Dagens träning var i sporthallen och Erica kom och kollade och coachade länge idag. Känns bra att ha henne där och höra vad hon tycker och vill. Det gick bra men måste tänkta "TA TA TA" inte "Jag har den" när jag ser att den är bra placerad i trixen. Rullarna satt väldigt bra idag iaf och contactsen kan jag så det känns bra :) Bara 2 veckor kvar till jag står på golvet i Tyskland och njuter av att köra mitt solo för sista gången <3 Längtar!!
+ att jag ska köra 2stav för första gången och se om jag kan slå Sara. Vem vet!?
 
 
Taggar: 2-baton, 2014, drill, europeancup, freestyle, twirling;

Kommentar:
#1: Sara

Oj oj, nu blir jag nervös! :o

2014-06-25 @ 23:30:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: