2014-06-24
19:26:26

Eye makeup
 
 
Lite inspiration och jag tror det är längtan som gjorde att jag köpte ny ögonskugga och ny ögonpenna idag som jag ska ha till cupen och när jag kör 2stav. Har guld i dräkten och då måste ju ögonen matcha. Det andra hade jag hemma från förra året när vi hade dräkten i teamet men lite nytt och mer glitter vill man alltid ha. Köper inget dyrkt smink eftersom jag inte använder det till vardags och man veta aldrig hur nästa dräkt kommer se ut så då kanske man endå behöver nytt smink. Men billigt funkar :)
 
Gjorde två varianter på ögonen. Vilken tycker ni vart bäst?
 
 
Började även sätta dit lite fler paljetter på dräkten. Pimpa Pimpa!!
Det kan som sagt inte bli för mycket glitter :)
 
 
 
Taggar: 2-baton, drill, europeancup, shopping, twirling;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: