2014-07-23
15:03:52

European Cup del 1
Nu kommer lite uppdatering om cupen :) man kan sammanfatta det som att det gick Bra! Jag tog brons i 2 stav och slutade som bästa svenska seniorsolist!

När vi fick startlistan så var det enkelt för Sara om mig (som tävlade i adult B) i 2 staven att bestämma att båda skulle få med sig en medalj hem! Vi va 4 i klassen så en skulle hamna utanför och det skulle inte bli nån av oss!! Efter grundomgången låg Sara 1a, Holländskan 2a, jag 3a och Tyskan 4a och så blev även slutresultatet efter finalen!! YES!! Vi tog hem de första svenska medaljerna internationellt!! Så underbart och så härligt att göra det tillsammans med Sara :)




När vi kom ner på måndagen så fick vi våra hotellrum, vi åt middag och sen var det bara att gå och lägga sig för på tisdagen var det träning på förmiddagen som gällde och efter det shopping shopping (vilken glädje det blev när vi fick höra att Zara fanns i stan)!

Detta var de första två dagarna. Måndagen var inte mer händelserik än att vi åkte buss i 12 timmar.. Men dra och jag var redo!!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: