2013-02-27
16:23:38

I galans tider
I morgon är det dags för galan och - nej - jag har inte valt klänning än. Nu har jag iaf båda hemma så får ställa mig framför spegeln mer ikväll och känna in vilken det blir.
 
Har ju varit med några vändor i olika tidningar nu och på radio ochnu även på tv. OJ OJ OJ tänker ni, vilken cool tjej!!
 
På länken nedan hittar ni från när tv4öst var på träningen och filmade.
http://www.tv4play.se/program/nyheterna-linköping?video_id=2286002
 
Måste och nu i dessa gala tider säga Grattis till Malik Bendjelloul för hans Oscar för Searching for Sugar Man. Jag har själv sett den och den är såå bra så om ni mot förmodan inte har sett den så KOLLA! 
Något som gjorde hela Oscarsgalan ännu roligare var ju att "Sverige tog hem" två Oscars till för Bästa Ljudredigering, Paul Ottosson - Zero Dark Thirty och Per Hallberg - Skyfall.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: