2013-12-05
10:10:00

2 weeks later
Ett inlägg för att skriva ifatt.
 
Vad har hänt på två veckor...inte så mycket är förkyld så kan inte träna på gymmet som jag vill och drillträningarna funkar men kan inte köra så mycket som jag skulle vilja..men frammåt går det! Har jobbat lite och både på dagis, på VM och såklart Ette :)
 
 
Åsa och jag var och såg holgerspexet, som Emmy var med i, det var super kul visste inte alls vad det var för nått så blev glatt överraskad!
 
Jul kalenderna har börjat och den känns bra måste jag säga men varje gång jag ska kolla på den så börjar Mysteriet på greveholms slingan spela i mitt huvud. Det bara är så att den kommer alltid att vara den bästa!
 

 
 
 
 
Skulle ätit julbord med släkten första advent (lördagen) men då hamnade jag på Thanksgiving middag hos Åsa och Adam - super kul att prova på det och shit vad mycket mat man äter och så efterrätt på det :) Fick även träffa Filippa som ajg inte träffat sen Winnerbäck konserten och Anette som jag inte vet när jag såg sist för att det är så länge sen. Tack för en super kul kväll Åsa och Adam!!
 
Julstämningen är på topp just nu och Milla och jag handlade dom första julklapparna i tisdags. Så tidigt har jag inte köpt julklappar på flera år! Men vi sa att det kan ju vara bra om dom får vara inslagna ett tag innan man ska öppna dom annars brukar vi slå in dom dagen innan och då hinner inte tejpen stta sig ordentligt :P :)
 
 
Så ja "Nu är det jul igen, o nu är det jul igen..." :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: