2013-08-20
18:30:00

What did you do today

Dagen började tidigt och åkte till norpan för att gå till actic på en väldigt kort intervju :) hoppas hon hann få med allt om mig! Hehe sen åkte jag till Linkan och slängde in min väska i ett skåp på gymmet och gick en runda på stan för att leta present till mormor, som vi ska ha kalas för i helgen! Råkade även hitta en snygg skjorta på Gina men det här jag letat länge efter så det var okej att köpa :) sen tillbaka till gymmet och körde slut på mina ben! Härligt med PT konsultation så man får lite tips på hur man ska köra. Är fortf. helt slut i benen så har säkert en härlig träningsvärk i morron 👍💪


Efter gymmet träffade jag på mormor på stan och följde med henne hem på lite gofika :) MUMS!! Och bästa återhämtningen ever!

 

 

Nu ikväll blir det så spännande det går att bli med lite styrelsemöte. Ordning! Ordning!

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: