2013-04-29
21:43:48

EM på hemma plan
Nu komemr jag ösa ut inlägg som jag tänkt skriva nu ett tag!!
 
Vi börjar med den underbart trevliga nyheten som inte längre är en nyhet men fortfarande minst lika trevlig!!
 
Min underbart duktiga juniorduett Anna och Clara har blivit uttagna till EM 2013 som går på hemmaplan i Helsingborg första veckan i juli!! Så stolt över dom och himla glad att jag som tränare får åka med på hela cirkusen som det blir runt ett EM.
 
Nu i helgen som kommer är det dags för ett träningsläger i Ängelholm med en drillare från Norge. Det största nervositeten ligger just nu på hur dom ska kunna förstå norska eller engelska :S Vilken tur att drillen har ett eget språk!! Twirling is not a sport - it´s a life style!!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: