2012-11-24
00:19:48

tWIRLING FOR GOLD
Idag har jag debut jobbat på GT och det var väldigt kul och tiden gick väldigt snabbt :) Så nu är det synd att jag får vänta en hel vecka tills nästa gång...vill jobba mer, mer, mer.
 
Blev väldigt sen uppdatering nu men har man inget bättre för sig innan man går och lägger sig så varför inte skriva av sig lite.
I morron är det dags för tävling och bilen går tidigt (ännu en anledning till att jag borde sova istället för att skriva här). Jag ska inte tävla men ska med som tränare och så ska jag hålla i en drillworkshop på söndag för de tävlande. De får välja på dans (tror det är modernt), dans (street) och så drill med mig. Vad tror vi oddsen är för mig??
 
Och när det närmar sig årets första tävling blir man alltid lite nostalgisk och börjar tänka på alla sina gamla program man har gjort och dom man har drillat med under alla år. Så bjuder på en drös med bilder :)
Emma, Olle, jag och Lollo i Prag
Team Show - Rock 2010
Spain <3
Olle och jag i Prag, Show I Prag, jag och Filippa i Spanien x2
Jag och Olle i Berlin, Jag och Sara på VM i Bergen 2010, Jag och Filippa i våra partyhattar :)
Jag och Chiharu Tachibana (Världsmästare x antal ggr) på drillkonvent i Geneve :)
Jag, Sara och VÄRLDSMÄSTARNA JAPAN 2010 <3
Invigning European Cup 2012
Jag solo 2011, Show flamingo 2011, Stretching med Ida, jag och Erica min tränare <3
 
Detta är bara en liten, liten, liten del av alla minnen som finns!!
(detta är inget jag tänker sluta minnes grej bara härligt att minnas)
 

Nee nu är klockan över till Lördag och jag måste verkligen dra mig mot sängen :) Tidigt upp i morron!!
 
Håll tummarna för våra tjejor i morron!!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: