2012-11-08
19:34:25

I WANT TO TWIRL ALL OVER THE WOLRD
Oj då dålig uppdatering det blivit...men nu ska jag väl få ihop något.
 
Idag hade Bikbok halva priset i hela butiken. Så det var riktigt mysikt att trängas runt med alla andra shoppingglada tjejer. Fick iaf med mig ett par örhängen och ett halsband. Sen gick jag till Gina Tricot och hade fortfarande halva priset i huvudet :) och shoppade två tishor. Härligt!! Åter på Bikbok (den andra Bikbok) hittade jag ringarna jag letat efter men det fick jag skippa för det var sååå lång kö att jag inte hann.
 
Nu ska jag snart sova "oj tidigt" tänker ni och jag det är det men ska man upp vi kvart över 1 för att åka till stockholm så är det tillåtet att sova tidigt. I helgen blir det nämigen att hålla i drillkurs med Närpesdrillare. Ska bli riktigt kul att åka till Finland, som tur är pratar dom svenska där så behöver inte slipa på min finska.
 
Så underbart det är med drill. Det kan ta en vart som helst i världen :) Här är två kort från VM i Bergen.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: