2012-11-01
14:48:00

En pensionär och en bingolott
Johannis!!!!! Jag kan nästan hålla med om att det är lite Knoll & Tott på bloggen men det händer ju itne mycket på den fronten heller. Du får ta och komma hit så jag får något att skriva om!! Jag är ganska så säker på att jag inte kommer till Backe på ett tag. Om ni redan har så mycket snö som på bilden du la upp på Instagram så får nog du komma hit istället. Det är ju nstan ett år sen vi sågs sist.....shit. SAKNAR DIG!!
 
 
 
Puss på dig Johannis

Kommentar:
#1: Johannis

Ååå!!! Nu känns det att bloggen lever igen :') haha, ja vi hade sådär mycket snö i onsdags men nu har allt tinat bort :( ja vet!! Tänkte på de härom veckan då jag spelade Mario cart, att de snart är ETT ÅRSEN vi sågs :o tänk om man kunde trolla sig till Linköping :( puss puss eccan

2012-11-04 @ 11:18:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: