2012-07-18
19:38:15

Kalmar - Linköping

Hemma igen efter att ha varit i Kalmar och grejat. Har blivit med klänning (Whitney Port for Bikbok) och Lisa och jag bjöd mamma och pappa på våra stuvade makaroner och köttbullar. Gjorde mer än halva Tildas solo på tre timmar! Hoppas hon kommer ihåg det för jag blev väldigt nöjd med det. Har även packat ihop nästan hela min garderob ojoj mycket kläder blir det och härligt är det!!

Lisa och jag och en kompis till Lisa och åkte till Borgholm och satt utanför Lars Winnerbäck och lyssnade! Älskar Winnerbäck!

När vi kom hem så hade även mina andra par skor som jag köpt på ebay kommit fram och dom är sååå snygga!! Ni ska få bild på både dom och klännning senare.

Nu undrar jag bara vilka som vill hitta på äventyr med mig??

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: