2012-02-23
21:29:53

what a day
mycket idag :) börjar dagen med känslan av att jag har feber..usch! sen ska jag lämna tillbaka lisas cykel som har way to hög sadel så jag har super ont i *** ,ja ni vet, av att jag fick glida fram och tillbakapå den HÅRDA sadeln när jag cyklade hem i natt. så jag cyklade inte tillbaka den utan gick i det super härliga vår vädret men motvinden höll sig inte borta för det utan fanns närvarande som vanligt. det tog 40 min att gå till berga i motvind....blä så då blev det stressigt tillbaka för att börja jobba.
hade kroppsteknik träning med alla fyra grupperna idag - kul och behövligt!! sen blev det mycket träning med J2 som gav resultat med 3 tapp den sista omgången!! BRA JOBBAT TJEJER!
och dessutom så har nyheten även nått fram till mig att Viktoria och Daniel har fått deras efterlängtade dotter!! GRATTIS GRATTIS
sen har jag även invigt min nya vår jacka och nya keps :)
puss på er

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: