2012-12-07
19:49:36

Sushifriday
Är det inte underbart att skotta snö så säg. Skottade tre gånger i onsdags och känner fortfarande av det i armarna. Hoppas att ni alla håller er på vägarna nu när det är så halt ute. Kör försiktigt!!
 
Jobb igår och julklappsshopping med syster på tomtenatta. Hann checka av flera stycken och idag har jag fortsatt med julklappsshoppingen. Hittade även en kjol på Bikbok som Jag tänkte ha på julafton, måste bara komma på vad jag ska matcha den med.
 
Sen när jag åkte hem stannade jag och köpte sushi!!!! iiih så gott det var och efterlängtat. Har inte ätit sushi sen jag bodde i Kalmar.
 
Sushifriday
 
 
 

Kommentarer:
#1: Åsa

Du borde lägga till en gilla via facebook knapp :)

2012-12-08 @ 20:34:19
#2: Farbror bosse

va fan äter du kattmat???

2012-12-17 @ 22:51:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: