2011-03-02
22:30:09

what a day
idag kom vi fram till att johanna har adhd..har alltid trott det är nått med henne :P men ändå så fick hon bara ett fel på provet..utan att ha pluggat (säger hon). men jag klarade oxå provet - SKÖNT!!

och johanna! jag har ätit semla :P hehehe

annars idag har vi haft elevpraktik och fick även massera varandra. behövligt som bara den!! sen fort till träningen och köra. blev att ändra lite till idag men nu får vi ha det som det är och tajta till det riktigt mycket.

kollar på big brother nu.

puss på er


Kommentar:
#1: ADHD johanna

Mena du att du åt en semla igår utan att säga nått idag??? :O Typiskt dig! Tur att jag fick pepparkakor iaf, annars hade jag inte varit snäll idag!

2011-03-03 @ 19:59:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: