2011-02-16
23:16:20

what a day

ojoj mycket har hänt idag!

  • fick tillbaka provet, klarade det med marginal!
  • sa till läraren att jag var stel i nacken, så han justerade mig, fy fan!! det värsta jag varit med om, knakade som tusan och var läskigt! det gjorde inte ont och det är skönt nu efteråt men det kommer dröja tills jag ber någon justera igen!
  • milla fick förlängt jobb så hon inte behöver leta desperat efter nytt!
  • repotage om frida i extra östergötland - KUL
  • och en "artikel" i corren om att dom äntligen har kommit fram till att vi behöver hägre hallar att träna i. har inte fått någon än men nu har dom iaf kommit fram till det - fram steg!

har säkert hänt mer men de kommer jag inte på för tillfället.


från extra östergötland.

nu är det dags för sängen, gonatt

puss på er


Kommentar:
#1: Åsa

Hej, såg du mailet från korpen/collegium om hallar. Jag och erica var där en gång med olle och lollo och det är jättestora hallar. Tycker att ni ska ringa den där kontaktpersonen och förhandla ett bra pris.

kramen

2011-02-17 @ 09:45:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: