2011-04-10
23:06:19

söndag

snart är sommaren här men jag vill ha den här NU

tränat med åtvid. kul att se att dom utvecklas!
sen hem och äta lite och sedan åka och träna..trodde jag...fick sitta och vänta på att vi skulle få hallen i tvåtimmar. men duktiga tjejer som väntade och sedan körde på bra med programmen. nu ta ni sm-platsen på lördag!!
tack sara för pepptalk!! du är lika underbar som vanligt


får träffa johanna i morron :) jippi äntligen får jag klämma lite på henne :P hehehe

nu ska jag äta lite macka och sen sova.

puss på er


Kommentar:
#1: louise

sv; Jag vet inte vad klippet heter :O Det var något jätte långt namn, men klicka på klippet så kommer du till youtube och du ser vad den heter :D

2011-04-11 @ 19:47:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: