2010-09-26
23:01:26

(lördag) söndag
blev ju ingen uppdatering igår..hann inte. först var det träning och sen hem för att duscha o fixa och sen åkte ja, mammis o pappis till ikano och shoppa lite. var meningen att jag skulle shoppa och kolla på jacka men mamma kom hem med mer än mig. hehe så kan de gå ibland. men när vi sen kom hem så hämtade jag baral ite grejer och åkte till. blev så klart pizza/kebab och så kollade vi på twilingt new moon, gu så avis man blir på att dom är sååååå kära. hehe blev även sjönheten och odjuret och dom är oxå så där kära i slutet.

idag har challe och jag bara chillat och kollat på repriserna av idol. tycker dom gjorde lite dumma val när dom skickade hem några menmen dom kan väl det där.
sen nu ikväll har det varit träning. solot gick riktigt bra idag :) me like!!

nu ska jag kolla på beck och sova. jag vet inte varför men jag gillar beckfilmerna! dom är bra!!

puss på challe :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: