2010-09-24
22:53:58

fredag
HEJ varsågod och smaka blåbärspaj med vaniljsås!! HEJ jag bjuder på blåbärspaj med vaniljsås och kaffe, varsågod och smaka!! HEJ vill du smaka lite blåbärspaj med vaniljsås!? Vi bjuder även på kaffe!!
Så har jag låtit idag. tycker faktiskt det är roligt. alla blir så glada när dom får smaka lite god paj :)
när jag stod där och jobbade så kom först farbror förbi och sedan kom hans sån/kusinen föbi och han tyckte detvar för länge sedan vi sågs såhan tyckte jag skulle komma hem till dom och äta lite bullar, så det gjorde jag när jag hade jobbat klart :) kul med spontanagrejer!

nu har jag seg kollat på ondskan..tycker den är så där bra.. finns bättre filmer men det är en film man måste se tycke jag!

i morron blir det träning, stan/shopping och sen hem till challe för shill/mys och självklart pizza!! toppen!

nu är jag super trött efter att ha stått och varit glad mot folk heladagen så ska snart krypa till sängs :)

puss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: