2010-10-16
21:37:42

lördag

gick upp kl 8 i morse för att åka till träningen 9-11men när jag gick ut till bilen så  fick jag den glada överraskningen att jag var tvungen att skrapa rutorna...usch och jävligt kallt var det!! men träningen gick bra..och tro det eller ej tjejer men jag lyckades få alla program filmade även fast vi inte kunde se dom förut.. :)
solo :)
sen hem för att äta frukost :P och duscha och fixa till mig för att åka till faster som fyllde 60 år igår. trevligt var länge sen vi träffades. tycker det är super kul att vi har börjat umgås mer med lasse och jimmy och så lena nu oxå :)

nu är jag super trött tror jag harmatkoma för maten var så himlagod så jag åt upp allt idag (förutom en potatisbit och en paprika bit) :)


jag och jimmy

jag och lasse :) lika normala som alltid

de tre syskonen :) lika som bär!?


puss på er


Kommentar:
#1: Mannen med nya frisyren

Fy fan så skönt att jag har fått tillbaka min hårväxt igen. Och vem som var snyggast är det ju ingen tvekan om: Jag måste ha vunnit den tävlingen överlägset med den frisyren.

2010-10-16 @ 22:11:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: