2010-11-16
16:42:06

tisdag
håller på och dansar i köket :P måste göra klart juldansen till nike. men det går bra snart klar :) och rolig blir den!
håller även på att koka potatis men är tydligen inte så bra på det..mamma sa att
jag skulle sätta på potatisen på spisen kvart i 4 och när jag trodde att mamma skulle komma hem så var hon ju inte det och nu är några potatisar som potatismos och några är hårda...hur gör man?? alla är ju lika stora och alltsånt..hmm

annars har jag kommit på allt jag ska göra på danspasset på kulijul som jag ska hålla i. blir både modernt och jazz för att få in så mycket som möjligt och så att alla ska hitta nått som passar en. hoppas bara det inte tar för lång tid...



men sen blir det att träna a-gruppen :) sista träningen för dom innan kulijul. och det blir ju bara bättre och bättre. det kommer gå så bra!!

puss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: