2010-11-14
23:50:16

söndag
ojoj sena uppdateringar nu...men hoppas ni läser dom iaf :)

idag har vi firat lite fars dag med moster och kar + morfar och så klart mamma och pappa. hade pysslat kort till pappa :) så snäll jag är.
sen när dom hade åkt så kröp jag ner i söngen igen för jag frös skit mycket  och kollade på lejonkugen 2 :) så bra film!! bara att jag somnade efter halva så jag missa slutet och vaknade mitt i sveriges bidrag i eurovision för X antal år sen. det var martin stenmark som tävlade för sverige det året. hehe
sen blev det att äta och åka till träningen :) sista söndagsträningen innan tävling. teamet börjar gå bra..skönt att vi var alla. de är exch. som är det vi måste träna på men det fixar vi på lördag :) solot gick som igår...mycket slarv men det fixar jag till..har ju gått bra med solot innan..bara den här helgen som det slarvas...usch...tagga om nu!!!!!!!!!!!

nu ska jag krypa ner i sängen :) gonatt

puss på er


Kommentar:
#1: Challe

AHA, det var Eurovision 2005 du titta på ;)

2010-11-15 @ 13:45:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: