2010-11-18
00:01:00

onsdagkväll
sitter och väntar på att bonde söker fru reprisen ska börja..typ 10min kvar.

skulle fylla i allt för vikariebanken men då behövdes det två referenser och jag hade bara en så får fortsätta i morron och skaffa fram en till.

undrar även om det är någon som vet vart man kan hitta några snygga svart wedges till ett inte allt för dyrt pris. hittar masser snygga men då finns det inte kvar i min storlek....36 ibland verkar det som om det bara är jag som har så små fötter men heltplötsligt så har alla det....usch. vill verkligen ha ett par.

ska gå och borsta tänderna nu och krypa ner i sängen för att kolla bonde söker fru. bara 5min kvar nu! tiden går fort när man bloggar :)

puss på er


SOMMAR <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: