2010-06-21
14:45:45

måndag
idag gick jag upp vid halv 7 och skjutsade mamma till jobbet för att sedan åka in till stan och fixa mitt hår hos emma :) blev ljust och snedlugg. bild kommer senare!

sen har jag även handlat lite grejer som jag måste ha med till prag. i natt åker bussen och man får tänka positivt..det är inte lika långt som när vi åkte till spanien. hehe inget slår dom 34 timmarna mysigt, fint men jobbigt.

nu sitter jag och kollar på unga mödrar.. ett program man fastnar för.

ska kanske ta och packa lite till oxå får inte glömma nått. det vore inte så bra. och jag har lite svårt för att bestämma vad jag ska ta med för kudde..om jag ska ta den lite större men hårdare eller om jag ska ta den lie mjukare och böjligare. hmm klurigt de där.

men nu ska jag fixa och trixa lite..återkommer som sagt med bild på nya frisyren lite senare.
pusshej

Kommentar:
#1: Rickard

Hoppas du får en trevlig resa :-)

2010-06-21 @ 15:41:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: