2010-07-23
20:23:21

nya byråer
yes yes yes jag lyckades flörta in mig hos mamma och pappa. vi åke till ikea och köpte 2 byråer och 3 hyllor till mitt rum :) nu kan jag äntligen lägga alla kläder och shit någonstans.

och snart kommer åsa så ska vi ha filmmys. kolla snabba cash och äta chees chips! smaskens

hittade även ett till par solglasögon idag när vi var och handlade.. hehe vetinte hur många jag har nu men jag gillar allihopa så inga dåliga köp iaf. :)


inte dom solglasögonen som jag köpte idag men ett av dom glajerna jag köpt i sommar.

tror det här är den bästa sommaren. gillar allt och alla. och känner på mig att den bara kommer bli bättre och bättre


pusss på sommaren och alla




Kommentar:
#1: challe

gillar gillar gillar :) puss

2010-07-23 @ 20:34:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: