2010-12-17
22:39:30

fredag
igår kunde jag inte logga in på här på bloggen så därför det ine blev mer uppdatering igår.
men var i ätvid och tränade dom lite och gjorde klart theresas solo. jag hann även med att träna lite trix och tog jete-jete-hjula masser gånger så nu är det bevisat att om jag bara får en hägre hall att träna i så kan jag ta allt jag vill!!!!!!!! kom igen nu ge oss högre hallar.

sen idag har jag jobbat från 10-18. segt att stå upp hela dagen och frysa för att man står jämter masser kylar. buuurrrrrrr men älskar alla sköna tanter och gubbar osm står och pratar med en om allt möjligt.

ikväll har jag halvsovit i sängen helatiden och kollat på en super gullig film!! någon mer som såg den?? den gick på tv4+ handlade om ett par som var sååå kära och hon hade tappat minnet när hon blev gammal så han berättade hela deras historia för henne <3 måste erkänna att jag fälde några tårar i slutet.


i morronbitti blir det träning :) tagga


puss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: