2010-08-23
21:02:13

huvudtränare - hej
har ju gått och blivit huvudtränare nu tillsammans med erica. så nu är det ericax2 som styr upp drillet här!
och som huvudtränare fick jag vara med på styrelsemötet idag eftersom erica inte kunde. roligt och trevligt möte! även mitt första styrelsemöte. stort!! men kommer nog dröja länge tills nästan..kan ju hoppas iaf.

handlade en present till mamma idag med. ska nog fylla på lite i morron. så det blir att skjutsa mamma tilljobbet i morron oxå och på onsdag med för då ska jag åka till norrköping och hämta milla och peter :) ååååh i morron är milla i sverige!! jippi
är super taggad för onsdag dels för att jag ska hämta dom och träffa milla och dels för att mamma fyller år. hipp hipp hurra!!

nu kollar jag fångarna på fortet :) såå himla bra program det är.


puss på mig??


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: