2010-08-20
20:55:38

fredag
idag har jag hunnit med ganska mycket tycker jag.
började med att skjutsa mamma till jobbet halv 8 eftersom jag behövde bilden idag. sen åkte jag hem och sov ett tag till. åkte till stan o kollade lite..köpte örhängen och två nya ringar :) nice
sen åkte jag och hämta drillpapper och sen blev det netonnet för att köpa iphone docka. sämsta personalen på netonnet..finns typ ingen där att fråga och när man hittar en så vet den ingenting och är allmänt seg på att ta reda på det oxå..men det gick bra iaf. sen åkte jag hem och åt lite och sen blev det att hoppa in i bilen igen för attåka och hämta mamma på jobbet.

nu ikväll har jag varit inne i stan kollat marknaden köte lite grejer och hittade även ett fint "kakfat x3" som jag ska ha i mitt rum på önska. blev jättefint :)


startposer :)


puss på dagen


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: