2014-05-15
23:32:50

SM nästa
Sitter framför både tvn och datorn och borde verkligen ta tag i packningen inför helgens äventyr!! !SM! Men det går seeegt. Man vet ju vad man ska lägga ner och vart det är så det borde gå snabbt men nej jag är lika dålig på att pack som jag är på att packa upp. så tråkigt! Har som tur är lite (och då menare jag Lite) tid i morronbitti innan vi åker. Ner med det sista.
 
Så somsagt i helgen är det dags för SM. Vilka kommer till final? Vilka tar hem medaljerna? Vilka får åka till VM? Vilka får åka till Cupen? Shit spänningen är på topp!!
 
 
Linköpings tre starter i år :) Plus att 1/6 del av Bjuvs senior team som jag är med i :)
 
 
SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM SM 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: