2014-12-08
22:17:28

You have a bruise from your baton? - Yes.. - Good!
 
 
 
Helgen spenaderades med min andra drillfamilj som även besår utav Anna från min vanliga drillfamilj :) så kul!
 
Vi är typ klara med teamet så nu ska allt bara in i kroppen så man inte behöver tänka på vad man ska göra och träna på det som går i exch. väg :)
 
Lånar bilden från en av våra fina tränare - Jeanette
 
Jag lyckades i lördags få en stav under ögat så jag direkt fick en blåtira och i söndags "tappade" Louise sin stav så den landande i pannan på mig så lite blå med bula där oxå :) YEY och inte nog med det så skulle ju självklart Anna även få sin stav i huvudet så det blev ett litet jack under ögonbrynet....Då slutade vi träna ingen som vågar forts. efter det och vi åkte och plåstrade om henne innan vi åkte hem för att träna här hemma på kvällen :) 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: