2014-03-30
15:41:56

Saturday


Igår började jag dagen på gymmet med ett ben/rygg/mage pass och jag körde på även när jag blev trött och kände att jag inte orkade så fortsatte jag. Kändes väldigt skönt för innan i vecka har jag känt att jag inte orkar men igår så :) dock är marklyften lite knepiga men det kommer!


Milla kom och mötte mig på gymmet så skulle vi gå en snabbis på stan men vi råkade se att Bosses har öppnat (LYCKA) så vi var ju bara tvugna att stanna till. Som alla andra Linköpingsbor. Vårkänslorna var på topp och använde även min nya kappa från H&M - VÅR!!


Vi tog även en "snabb" tur till Ikea och sen åkte vi hem till Milla och Peter. Och sen väntade det födelsedagsfirande för Peter som fyller på måndag. 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: