2014-06-22
13:55:00

Midsommar
 
Vilken bra midsommar jag hade - tack alla inblandade :)
 
 
Först var jag med släkten och åt sill och mormors tomatsallad och tsatsiki som är såå gott!! Efter det flörtade jag till mig glass och jordgubbar innan jag skulle åka till rimforsa och Challe :) Det var super många där och jag kände bara Challe och hennes bror men det är alltid kul att träffa nya människor och efter någon snaps blir alla mer sociala så det var bara kul! 
 
 
Jag kom dit lagom till att vi skulle dans kring midsommarstången och leka lekar. Blev både små grodorna och björnen sover och sen hoppas säck, irländsk julafton bland annat. Man vill inte köra dom men det är alltid kul när man gör det. Bara bjuda på sig själv och ha kul.
 
 
När det va dags att GÅ hem så hade Challe sagt att det va 2km hem men det kan det inte varit för det tog 1tim och 20 min att gå..Men med trevligt sällskap så var det ändå kul :)
 
 
Hela dagen igår låg vi i var sin soffa och kolladepå film och sov lite då och då. Skönt och lite lagom mycket aktivitet. Tack Challe och alla andra!
 
 
 
 
Taggar: midsommar, sommar;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: