2014-06-12
21:41:23

2 BATON - svårt och super kul
Igår på träningen köttade jag 2-staven som jag rätt så spontant, efter att jag fick höra att mina drillfriends i Kalmar skulle ställa upp, anmälde mig till på European Cup. Jag skrev ner alla 2stavar jag kunde komma på och sen "Är det ju bara att sätta ihop dom" tänkte jag...men att komma ihåg i vilken ordning dom kommer var inte så lätt så tillslut fick jag skriva ner allt. Igår blev jag tillslut klar och hade satt ihop allt till musiken. Så nu är det ju bara att hålla i stavarna. Jag gör det mest för att det är kul att prova på men man vill ju alltid göra bra ifrån sig på golvet!
 
Sen kommer nästa "problem"  vad ska jag ha på mig!?!?!? Ett vanligt problem för oss tjejer men när man inte har kör det förut och inte lust att sy upp en ny dräkt får man gå till sin dräktsamling och kolla igenom vad man har sedan tidigare.
Har två förslag just nu.
 
 
Vad tror ni? Den röda är ju flashigare..!
 
Taggar: 2-baton, 2014, drill, europeancup, twirling;

Kommentarer:
#1: Anonym

Gula

2014-06-12 @ 21:50:59
#2: Åsa

Den röda såklart!! Kaxigare!

2014-06-12 @ 22:32:33
#3: Filippa

den svartrosa! ( eller röda)

2014-06-12 @ 23:18:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: