2014-07-30
17:04:36

European cup del 4
Fredagen vart lång och mycket nervig men inte för mig konstigt nog var lugn med bara lite pirr i magen. Såg enligt alla hur lugn ut som helst. Det var solo (freestyle) dagen och Sverige hade 8 starter under dagen :) och alla gjorde bra ifrån sig!
Hanna, Lisa, Rosna, Pella
Frida, Emma, Elin och jag

Jag va start nummer 40 när juniorerna och seniorerna blandats. Ville vara tidigare men det blev bra var i början av dagen iaf :) Det var jobbigt i trixen med tanke på takhöjden som va som den va.. Men jag hade klarat alla trixen på uppvärmningen och även fått staven i huvudet en gång i dubbel illusion :) Ajaj men det gick bra!

Bilden lånar jag från Kalmardrillen :) tack!

Jag är nöjd med min omgång och poängen blev bättre än sist på förra cupen :) dock vet jag inte vad slutpoängen blev men jag slutade på 36 plats av 54 seniorer. Bästa svenska senior solist igen :D



Måste tacka Adrien igen för ett så underbart solo och super fin dräkt!! Thank you!!

Eftersom det inte va så mycket som funkade och gick som det skulle under tävlingen så fick man lägga sig på golvet och vila efter att vi hjälpt Lucas att samla ihop paljetter och strass som lossnat från alla dräkter.


På lördagen var det semifinal för tjejerna och sen var det team och group som skulle inta golvet :) då hade vi Staffanstorp och Kalmar j1 samt Kalmar s1 ut på golvet och S1 tog sig vidare till finalen :) så härligt med två svenska starter i final!! GO SWEDEN!! 


Även att teamen och groupsen var väldigt duktiga så får man passa på att sova lite på läktaren :) och då behövs dubbla kuddar för att kunna stänga ute lite ljud. Med betoning på Lite!!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: