2014-07-29
11:54:26

European cup del 3
Torsdagen drog igång med solo 1baton som belackare alldeles för tjatigt med samma låt alldeles för länge. Jag kunde inte komma på hur 2baton låten gick förän det va våran tur att värma upp. Den låten är oxå tjatig men den är inte lika tjöttig som den andra så den är mer okej.

Hanna körde solo 1baton och Lisa,Johanna, Linnea, Sara och jag körde 2baton så Sveroge hade mycket att heja på den förmiddagen/dagen. Efter att grundomgågarna var klara skulle det vara farmifinal och finaler i båda klasserna och jag och Sara som tävlade i 2baton,adult,B gick vidare final och Linnea och Johanna som tvälade i 2baton,senior,B fick även dom vidare till final. Super kul!! Men sen blev det helt plötsligt ändring i schemat och duetterna som skulle kört sist på dagen fick köra innan finalerna. Då var det bara att pausa igen och heja på Elin & Ingrid och Louise & Josefin som var våra Svenska duetter :) det gick super för båda och Elin & Ingrid gick vidare till final. 

Sen på kvällen var det då dags ingen för finalerna i 2baton att köra och det gick bra! Lätt sammanfattning: Sara vann och jag kom 3a :D Så himla härligt!! 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: