2014-07-27
10:26:04

European cup del 2
På onsdagen hade vi dragit den kortaste Stickan och fick vårat musiktest halv 8 på morgonen.. Buhu tidigt men vi fick som tut va flytta vår klädkontroll till efteråt så det va bara dra på sig träningskläderna äta lite frukost och åka till hallen som va allt annat än vad vi hoppats på iaf om man tänker takhöjd. Jag hörde 9 meter (rätta mig om jag har fel) och det är inte en godkänd hall sö det var bara till att jobba på i trixen och göra det bästa av det. Men för mig som är van vid att göra mina trix i jättehög hall blev det jobbigt men jag tog allt några gånger iaf under musiktestet. 

Sen på dagen blev det en till tur på stan :) och på kvällen var det dags för invigning som gick förvånansvärt snabbt  men den var inte så imponerande så det var tur att den va kort. Skönt oxå för det brukar bli så himla varmt att stå där och "trängas" med dom andra länderna. Det är även då man får se vilka det är som kommer tävla för de andra länderna. Alltid lika kul!!

Hela landslaget på European Cup 2014!! 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: