2014-01-29
13:40:11

Expo - Hälsa och Träning
I helgen var det hälsomässa i Linköpings sportcenter och jag var där i lördags med Petra och Evelina. Härliga brudar det alltså :)
 
Jag kom lite senare än dom så dom ahde hunnit prova flera grejer innan men jag hann med en del oxå. Vi fick reda på våran metaboliska ålder - och jag är 26..buhu men det ska jag ändra på :) kanske får köpa lite fler pt-timmar ;)
 
 
Dagens höjdpunkt var iaf Mårten Nyléns föreläsning Våga - Vilja - Förändra!!
Jag fäljer honom på insta och tycker han är väldigt inspirerande så var super kul att lyssna på honom och få ännu mer inspo. Och självklart måste man ju gå fram och tacka, berömma och fota med honom :)
 
 
Sen är ju mycket muskler, som på gladiatorer, itne fel ehller så självklart vill man ju ha ett foto med Panzar oxå :)
Vet inte om han stavar med Z men jag tycker det ser lite coolare ut iaf.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: