2013-05-12
17:23:51

2 veckor kvar
Igår var det SOF i stan och Filippa dansade med hennes orkester och sen var de med i paraden. Det var riktigt kul att se alla studenter som öste runt om i stan.
 
Jag och Emmy hängde  runt på stan, fikade, shoppade och åt glass från Bosses.  Det var länge sen jag visade vad jag shoppat men tänkte dra upp lite bilder på det jag köpte igår i ett inlägg som nog kommer i morron :)
 
 
 
I morse var det träning  i Collegium och Erica kom förbi och coachade mitt solo vilket var bra. Det kändes som om jag behövde hennes energi och råd. Nu är jag mer taggad på att träna solot igen och jag ska strax åka iväg för ännu en träning och det blir både solo och team den här gången!!   O---------------o
 
2 veckor kvar till SM - NU KÖR VI!!!!!!!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: