2011-10-21
23:02:55

and now i have connection


mitt internet har inte funkat på hela veckan....segt så därför har jag inte kunnat uppdatera bloggen på hela veckan. tråkigt men nu i helgen ska jag passa på att uppdatera ordentligt.

jag har ju fått mitt solo som jag är väldigt nöjd med och det är alltid kul att träna med Thomas!! tack för solot!!

sen har jag jobbat på som vanligt och sprungit mer på löpbandet. I torsdags var det it-standardkurs och sedan lunch med lisa. sen på kvällen blev det max och filmkväll hos robert. såg nån film om ett rockband på 70-talet. the runaways tror jag den hette, tyckte dock filmen var sådär...har sett bättre. som tillexempel den jag såg nu på tåget, Charlie St.Cloud. Ojojoj tårar där. fast ja fick hålla tillbaka dom eftersom jag inte var själv på tåget.

nu ska jag göra en till uppis om....så stanna kvar på bloggen!!

puss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: