2010-09-18
21:25:43

lördag /träningsdag

dagen har mest bestått av träning. först solo och lite koreograferande/coachande 9-11 och sen tankabilen för att åka till åtvid och träna dom 12-17 och lära ut programmet. det kommer bli jättebra det programmet! känner mig nöjd så långt vi kom.
så känns bra efter 7 timmars träning idag.

ja ska ju jobba på torsdag och fredag :) tjoho JOBB! så mamma och pappa hade köpt hem en blåbärs paj så att jag kunde öva. tror den blir bra. har tagit ut den ur ugnen och ska bara svalna lite nu.
mamma och pappa ade även köpt smörgåstårta :) gott älskar det tros att det är jobbigt mycket räkor på dom. så lite vin till de med så blev det kanon för kroppen :P hehe och när vi ätit klart hade mamma och jag en spa stund men ansiktsmasker och grejer. kul blir från det får vi se om jag lägger upp roliga blev dom iaf :)

imorron blir det att rösta i valet :S och så blir det nog en runda på stan..vill köpa skor!! får se om jag hittar några. hoppas

nu blev det mycket detta men måste bara skriva en sak till.
jag saknar challe!! men får träffa henne nästa helg :)


puss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: