2014-06-14
17:02:26

Twirling practice
Träning i sporthallen :) känns som det var länge sen jag tränade där. Kunde köra alla mina trix och har bestämt vilket trix jag ska ha i slutet nu. Skönt, så nu är det bara att träna på, när det finns takhöjd! Det va lite slarv men jag vet att jag kan allt så nästa träning blir det att sätta allt!! 22 dagar kvar till European Cup - YEY!!
 
 
 
Erica kom förbi och kollade på min 2stav och även solot. Skönt att ha hennepå träningen igen hon ser alltid detaljer man inte tänker på. Och det ständiga med dynamicen som jag försöker jobba på men svårt när man kör själv och se hur det ska vara. Tempo, lungt/stort, tempo, lungt/stort - där har vi det :)
 
 
Sen närmars sig även VM med stormsteg!! 50 dagar kvar!! 
 
 
Taggar: 2-baton, VM, drill, europeancup, freestyle, twirling;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: