2014-06-10
23:20:02

Stockholm och Göteborg fullt med rekord <3
Nu kommer bildbomb från Millas och min tripp som först gick till huvudstaden och sedan vidare till västkusten och Göteborg. Bästa på himla länge och vilka kvällar vi fick uppleva.
Först i torsdags gjorde vi som tillsammans med många andra och åkte till Globen för att gå på Filip och Fredriks 200:ade podcast. Det ekade lite men ingen kan säga att det inte var succé!! Med dom två på en scen 4x4 meter så kan blir det garanterat pubikrekord - 16592 - Påven och Metallica är slagna och det nya kommer stå sig!!
 
Innan på dagen i Stockholm blev det självklart shopping. Vi tog endast en snabbis på Zara (?) och ägnade tiden åt de butiker som inte finns i Götet - River Island <3 Köpte en ryggsäck, solglasögonfodral och armband. Ville köpa en klänning men övertalade mig själv att jag inte behövde den (vilket jag ångrade sen) men nu har jag den tackvare bästa Filippa :)
 
 
Sen tog vi bussen till Göteborg - fy vad segt..... - det är jobbigt att sitta stilla så länge. Men lite filmer och shit underhöll oss och när vi kom fram gick vi och checkade in på hotellet och tog sedan en lätt tur på stan för att sen hamna på Bio. Vi såg, The other woman, som var väldigt rolig och bra. När vi kom ut åskade det och vi hann precis sätta oss på restaurangen innan det VRÄKTE ner ute och sedan regnade, åskade och blixtrade det hela kvällen. Tur att vi inte tog Liseberg som vi tänkt först för jag hade inte velat åka där när det blixtrar precis över oss + att Helix hade stått stilla nästan hela kvällen.
På lördagen spelades det Håkan i de flesta butikerna och det var som att hela stan gick på tårna inför vad kvällen skulle bjuda på. Ullevis skulle fyllas till brädden och med Nordiskt rekord dansade vi alla loss till Håkan Hellströms låtar!! Han är ju sååå underbart bra och han blev bara bättre och bättre ju längre kvällen höll på även fast han kördemin favorit låt som nummer tre. (Nu kan du får mig så lätt <3) Vet inte hur det känns att stå framför 69249 personer men jag vt hur det är att stå mitt i - UNDERBART. Har fortfarande kvar lyckokänslan från konserten och jag hoppas det håller i sig länge!!
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: