2014-06-18
15:36:00

Gymmet all day long
I måndags blev det två omgångar på gymmet. Körde styka, armar + chins med Erica på lunchen och sen efter jobbet körde jag Core och Z latin jam. Skönt med like olika pass som man kan köra efter varandra. Core är ju alltid core - skitjobbigt men det jobbigaste är att jag är så stel i axlarna så det gör ont när man ska stå med raka armar. Men det funkar - stå ut!!
Sen är Z latin jam bara att köra loss men höfterna och allt annat oxå :) Det är mycket kondition utan att man tänker på det och tider går jättesnabbt och instruktören är super bra!
 
Vi körde även lite Selfieskola på gymmet :) Det är viktigt att man kan ta en bra selfie på gymmet!!
 
Sen igår blev det att köra ben på gymmet hann inte med att köra något mer, typ rygg, så benen fick jobba själva.
Jag körde benböj med 40kg på skivstången, vilket betyder att jag kan se extra cool ut när jag kör det framöver och hänga på 10kg vikterna på varsin sida :D Yeah!! 
Jag körde även:
Benpress 91kg
Benspark 23kg
Bencurl 23kg
Insida lår 36kg
Utsida lår 57kg
 
Måste bli mer jämn där tror jag eller ska det vara sån skillnad på insida och utsida?
 
Idag blir det inget gym men drillträning ikväll :) YES nu ska programmet sitta och 2stavarna ska fångas!!
 
Tänkte jag även skule visa er min "fynd" från Millas och min tripp till Stockholm och Göteborg! Yey, hittade så mycket fint :)
Taggar: 2-baton, actic, freestyle, gym, legday, twirling, workout;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: