2014-07-05
21:06:07

Packningskaos
Den här gången går det trögare än vanligt att packa..vet inte vad jag ska lägga ner och ändå lägger jag ner saker i väskan men tror det är dom sakerna jag kommer att använda minst i veckan..hehe jaja bara jag får igen väskan :)
 
 
Vad är det jag verkligen behöver ha med?
Dräkterna
Stavarna
Drillskorna
Strumpbyxor
Sminket till dräkterna
 
Vad behöver jag inte ha med?
Den 5e tröjan som jag la ner nyss
Alla 5 par skor (eller)
Alla jackor jag inbillar mig att jag kommer använda.
 
Men man vet ju aldrig kan bli många ombyten på en vecka!
 
Om ni vill ha uppdateringar från Cupen i veckan tippar jag på att jag kommer uppdatera mest på insta så lägg till mig där - ericagrebner :)
 
 
 
Taggar: 2-baton, 2014, drill, europeancup, freestyle, twirling;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: