2014-07-02
21:25:00

1 TAPP
Vilket team vi är!! Känns så bra att vara med i teamet och i helgen gick det så bra på träningarna. Vi hade tapp omgångar men vi KAN och vi visade det med flera omgångar. 1 TAPP (som jag hade..)
 
Lånar bilden av Jeanette :)
 
Sen i måndags blev det gymmet på lunchen tillsammans med Erica. Typ bara vi där så vi körde på!! Körde överkropp med bröst, armar och rygg och sen visade jag Erica två övningar med pilatesboll och det var väldigt roande :) Balansen va inte på topp men det är för få som skrattar på gymmet så kompenserade upp det!!
Efter jobbet blev det gymmet igen med Core och Z latin jam. Göttigt - Köttigt
 
Åsa kolla nu hur mycket du missade!! Och vi hade haft trippelt så roligt om du varit med :)
 
Har nya träningsbyxor från Gina. Nice med lite mönster :)
 
Idag blev det drillträning på förmiddagen. Det gick jättebra med solot och satten 2staven. Nu är det bara några dagar kvar tills vi åker och i morron är det en vecka kvar tills jag står på golvet och tävlar i 2stav och på fredagen kör jag solot.
 
 
Taggar: 2-baton, 2014, actic, drill, europeancup, freestyle, gym, teamZ, twirling, workout;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: