2014-01-26
15:44:00

Update
Dags att skrivs ifatt veckan.
 
I onsdags fick jag rycka in och jobba på dagis och jag tror det blandat med lite sömn börjar smyga sig på som förkylning/feber o shit men än slängde är tempen rätt iaf :)
Sen blev det även ATC det var super länge sen jag körde det så skönt att få kötta lite 💪 efter det var det bara att åka till drillträningen och köra solot. Nollade solot så skönt att veta att det finns i kroppen. Har även fått insprirerande ord och tankar från Adrien så hoppas det hjälper på nästa tävling som ö redan om en vecka. På lördag är det Östgötadrillen i sporthallen med 98 starter - Heja!!
 
I torsdags blev det gymmet igen med Erica och lunch och kom även Åsa så riktigt mysigt! Var inkallad på jobb sen så bara att fara till Norpande och jobba stängning.
Vilket det även blev i fredags. Riktigt härlig personal  både på VM och J&J så det gillas :)
 
 
Erica trodde vi skulle klara att klättra upp hur lätt som helst i repen men jag visste att det inte skulle gå så vi fick en riktigt rolig stund på gymmet när Erica tänkte att det skulle vara som på gymnastiken i mellan stadiet :D
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: