2014-02-27
23:17:27

RUBRIK
Jobb Jobb Jobb Jobb härligt är det men idag fick jag ont i fötterna. Det blir så när det är lite kunder för då hinner man känna efter :) 
 
 
Jobbade masser på VM förra veckan även den här veckan och när jag inte jobbat så har jag tränat så längtar efter en härlig sovmorgon :) Z z z z zzzz 
 
 
Var på gymmet i måndags och sprang och körde bra styrka, mycket ben och i tisdag var det dags igen för Ericas och mitt lunchpass och då blir det alltid lite gott och blandat men försökte tänka på att dela upp det lite iaf :) och igår var det ATC. Det var det jobbigaste ATC-passet på länge så träningsvärken är go idag :) upphopp i 45 sek
och så hinner vi såklart 4 1/2 varv så jag hann göra dom där hoppen 5ggr...hmm måste välja start bättre nästa gång dom är med :P 
 
I morron blir det åter igen jobb och sen bara hem och vända för att sedan ta tåget till skåneland :) härligt med nya äventyr!! 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: