2014-02-11
22:45:00

PT-timme nr 3
Mycket att komma ihåg. Vilken tur att jag har fått en så fin träningsdagbok av Erica så jag kan skriva ner allt.
 
Vi gick igenom kost. Hur ska jag hinna äta 5ggr om dagen :P det ska nog gå bra bara man äter lagom, nyttiga och goda saker (lägg märket till att jag skrev goda inte onyttiga eller nått annat). Kvarg, vem gillar inte det!? Har aldrig provat men det står i kylen :)
 
Sen gick vi igenom träningsupplägg 12 veckor framåt. Tungt, Lättare, Lite tyngre - där har vi det :D
 
 
Efter det var det dags att träna och vad väljer han att börja med :) repen dom som är såååå tunga men nångång blir dom nog lite roliga att köra precis som det andra vi hann med! Och eftersom det är så tungt och jobbigt men super kul med PT-timmar så köpte jag 3 till :D 
 
Vem vet det här kanske bara blir en träningsblogg till slut :D
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: