2014-08-30
14:11:49

VM del 4
Fredagen bestod utav freestyle för tjejerna och killarna.

Alla Sveriges tjejer var i första gruppen och jag fick stolt stå från sidan och titta när våra tjejer körde. Jag hjälpte Sara när hon värmde upp och gick ut och körde sitt program. Sen var jag självklart med min tjej Anna när hon körde. En liten skada blev det på uppvärmningen men shit vad bra hon var när hon gick ut på golvet som om ingenting hade hänt!
Resten av våra tjejer gjorde även dom bra ifrån sig!! Bra jobbat! 


När tjejerna tävlat klart för dagen så var det dags för killarna och dom är alltid så kul att titta på men jag och mitt team gick och körde igenom teamet och värmde upp för sedan hade vi några minuter på golvet.

På lördagen körde teamen först på morgonen och vi va andra teamet ut, efter Frankrike! Wohow dröm lottning på ett sätt för att stämningen va så bra i hallen men ändå vill man inte gå ut efter det bästa teamet.

Vi körde iaf och när vi kom till mitten av programmet så hör vi att vi även fast vi fått ändra och här ändrat musiken att det är fel klippning.. Vi körde vidare som om allt va som det skulle men hela omgången va konstig och jag tappade på saker jag aldrig tappat på innan.. Usch men när vi skulle få poäng så fick vi stället höra att pga tekniskt fel (musiken) så får vi köra igen. Hur sjukt är inte det!?!? Har det hänt nångång att en start fått köra om på ett VM!?
Vi fick starta sist och då hade vi rätt musik och det gick mycket bättre! Vi slutade på 12:e plats och fick en bra poäng! Vilket konstigt VM! Men vi hade såå kul när vi körde <3





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: