2013-10-13
23:31:43

weekend in sthlm
 
 
I helgen blev det en weekend i Stockholm med familjen för att fira vidare på pappas 60års dag :) Vi gick en lååång runda på stan (med shopping), fikade i gamla stan och sen till hotellet för att fixa till sig lite och sen gick vi till restaurangen och hade det såå trevligt såå!!
Idag blev det en tur till Nacka forum för mer shopping och fika innan vi åkte hem.
När det gäller shoppingen så passar man ju så klart på att shoppa i de butiker vi inte har här så det blev mycket Zara och Mango <3 Ska få se "fynden" senare i veckan :)
 
 
 
Jag åkte direkt till träningen och körde masser på mitt solo och kortprogrammet. Nollade solot och kortprogrammet är inte långt därifrån heller, måste bara sluta stressa och bara köra! Känns härligt att ha kört igenom båda programmen flera flera gånger och det finns alltid saker att slipa på så nu ska jag kolla filmerna ordentligt och skriva ner vad jag ska jobba med på onsdag :) eller så gör jag det i morron och går och lägger mig nu....låter bättre!
 
Tack familjen för en underbar helg <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: